Tuesday, July 26, 2005

یک زن , یک عشق


یک نفر آمد
چو نسیم بهاری
و وزید بر دل من

یک نفر آمد
چو برگی رقصان
در غروب پاییز
و مرا
رقصان کرد

یک نفر آمد
چو ابری سرگردان
در پهناور آبی آسمان
و بارید بر من
همچون باران

یک نفر آمد
چو گل همیشه بهار
و زمستان تنهایی را
به غنچه بودن آراست

یک نفر آمد
چو روحی سرگردان
و کشاند
به بینهایتهای عروج
این تهی وجودم را

یک نفر آمد
با صدایی
چو زمزمه باد
با درخت خشک و بی روح
فریاد زد نام مرا

یک نفر آمد
و مرا برد
به کویر سبز عشق
چو قاصدکی در پرواز

یک نفر آمد
چو مهتاب
دروحشی ظلمت شب
رفیق راهم شد

یک نفر آمد
چو رویا
در سنگینی یک خواب
یک شب بی ستاره
بی مهتاب
آرزوهایم شد

یک نفر آمد
و دریای درونم را
چو موجی به بلندای آسمان
خروشان کرد

یک نفر آمد
چو آتشی سوزان
شعله ای افکند
بر من
با نگاهش

یک نفر آمد
سینه اش را گشود
سینه ام را شکافت
تا زند جاودانه پیوند
قلبها را

یک نفر آمد
با بوسه هایم
بوسه هایش را آمیخت
و نوازش داد سینه هایم
همچون شانه هایش

یک نفر آمد
یک زن
یک عشق
یک همیشه با من
و رفت تنها

31 Comments:

At July 26, 2005 at 10:49 PM, Anonymous Anonymous said...

Hura Hura
balakhareh neveshti: ba eshgh , bi siyasat .
anghadr ehsas daresh bood ke fekr mikonam har khanoomi bekhoone arezoush bashe ke an zan bashe khosh behalesh.
( ey kash aghaye ma ham az in chiza balat boodesh. )
vali khaheshan bazam az in karhaye gheyre siyasi dar kenare siyasiyat bezan .
Recpekt

 
At July 27, 2005 at 4:39 AM, Anonymous Anonymous said...

یک نفر آمد که بلاخره بعداز این همه انتظار بنویسد از عشق که فقط خود عشق است که انگیزه بودن است و هر چند که آمد و آمد و آمد و در کنارت بود و خود تو شد و یک همیشه با تو و رفت تنها ولی تنها بودنش دلیل بی تو بودنش نیست که فراغ عشق وصلت قلب است و بس . و در انتها سلام می کنم به روی ماهت به دوستی صمیمی ات و به مهر بانیت که همیشه در قلب هر که دوست داری استوار است و زیبا

 
At July 27, 2005 at 5:18 AM, Anonymous Anonymous said...

یکنفر آمد بدجنس نام ولی از دید من خوشجنسترین فرد در این عالم بودو کامنتی گذاشت که خستگی ز تنم بیرون رفت...سلام چه عجب ما شما رو زیارت کردیم.تو خودت آپ نکنی به ما هم سر نمیزنی؟بابا تو که الویس دوستی باید وبلاگ منو ساپورت کنی و همیشه بیایی.به خصوص که کامنتهات همیشه بی نظیر و استثنائیه.دیگه نبینم دیر بیایی ها.

 
At July 27, 2005 at 7:01 AM, Anonymous Anonymous said...

یک نفر آمد چه بیگانه با دل و چه آشنا با نگاه ... ستودنیست نشان بی نشانیش که هنوز یادگاریست اینجا

 
At July 27, 2005 at 9:00 AM, Anonymous Anonymous said...

ای ول
راستی تو که خیلی مهربون به نظر می یای پس چرا اسمت بدجنسه؟

 
At July 27, 2005 at 9:30 AM, Anonymous Anonymous said...

شاعر این شعر کیه؟
مال خودته؟
اگه مال شاعر معروفیه که من نمی شناسم مسقره ام نکنی ها !!!
اگر هم مال خودته اینجا ننویس یه بار یکی می یاد به اسم خودش می بره!
منم دیگه شعرامو تو وبلاگم نمینویس.
موندم چه کارشون کنم؟
آخه دوست دارم به هر حال بقیه بخونن.
راستی من الان با کی برگردم؟ببخشید که من یه کم آی کیو ندارم از حرفای فلسفی سر در نمی یارم!!!
به هر حال این پیام هایی که تو وبلاگم می ذاری آخرشه آخه حال میکنم یه کی تحویلم می گیره.

 
At July 27, 2005 at 11:18 AM, Anonymous Anonymous said...

دوست عزیز سلام.خوبی؟ممنون از حضور زیبایت.نوشته ات خیلی خوب بود لذت بردم.به خاطر مادرهای خوبمان به روز شدم.منتظر حضور سبزتان هستم.

 
At July 27, 2005 at 12:06 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام گلم شعره خیلی قشنگی بود واقعا عالی بود روزه مادر رو به همه ی مادران عزیز من جمله مامانه شما تبریک می گم موفق باشی

 
At July 27, 2005 at 1:12 PM, Anonymous Anonymous said...

خوشه خوشه چيدمت از درخت روياهام
وقتي پر شد سبدم سبد آرزوهام
بردمت تو كلبه گلي كنار باغ
اونجا بود كه جاري شد اشكاي خاطرهام
..سلام دوسته عزيزم متنه قشنگي بود مثل هميشه

ممنون از حظورت موفق و پيروز باشي ممنون خبرم کردی...

 
At July 27, 2005 at 1:22 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام...بابا خیلی بی معرفتی دیگه یادی از ما نمیکنی:(ولی شعر عالی بود اپ میکنی بگو ثواب داره

 
At July 27, 2005 at 4:41 PM, Anonymous Anonymous said...

salam shoma weblog va sherhaye jaleb va khoobi darid merci az lotfe shoma keh sari zadi beh man

 
At July 27, 2005 at 9:48 PM, Anonymous Anonymous said...

salam
man avalin bare ke inja miyam
kheili sherat ghashangan akhare sheret chera intori tamoom shod?
khoshhal misham be manam sar bezani va nazareto bedonam

 
At July 27, 2005 at 11:11 PM, Blogger Badjens said...

سلام به همه دوستان
از شماها که عشق را میشانسید و بر لبان عشق بوسه میزنید ممنونم
ژیلا جون و بنفشه جون من نمیتوانم بجز بدجنس بودن کسی دیگری باشم
دوستانی که آمدند بهتر است به قول تاجماه خانم حتی اگر تنها میروند با عشق بروند
بنفشه جون من از خودم مینویسم و این نوشته ها از کسی بجز خودم نیست پس اگر کسی به اسم خودش کپی کنه سخن دل مرا فریاد کرده پس با من همفریاد شوید

 
At July 27, 2005 at 11:30 PM, Anonymous Anonymous said...

در تعجبم که شما چطوری عشق را از دیدگاه انواع آومها به این زیبایی میبینید مثلا عشق دختر گندم چین یک سوی عشق همان دانشجویی هست که برایش میمیرید و دیگر سویش همین عشقی هست که با تمام تنهاییش عاشقانه وصلتی دارد
با تمام بدجنسیت عاشقترینی

 
At July 28, 2005 at 12:03 AM, Anonymous Anonymous said...

بهمن جان
اگر به عکس زنی که گذاشتم خوب نگاه کنی و در همان زمان به آخر شعرم باندیشی خواهی دید که پایان عشق جدایی است و همانگونه که میآید همانگونه نیز تنهایت میگذارد
اما به قول تاجماه عزیز تنها رفتن دلیل بر فراموشی عشق نیست

 
At July 28, 2005 at 9:00 AM, Anonymous Anonymous said...

برات آرزوي آرامش مي كنم
اميد وارم به آرمانهات برسي

 
At July 28, 2005 at 2:07 PM, Anonymous Anonymous said...

دوست خوبم سلام.خيلي وقت بود كه
نبودي. واي كه چقد اين وبلاگت سخت
بالا مياد تازه وقتي هم مياد قسمت كامنتاش باز نميشه. كاشكي يه كم حجمشو كم مي‌كردي.خب حالا از گِله‌ها كه بگزريم. شعرت قشنگ بودو متفاوت. ولي چرا بعد از اين همه اومدن تنها رفت.خلاصه اينكه نازنين. روز مادرو به مادر گراميتون تبريك مي‌گم
زحيرت است كه مادر چگونه داد بدو...ز پاره‌هاي دل خود جهان هستي را....
شاد و پايدار باشي دوست خوبم.

 
At July 28, 2005 at 2:13 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام
خوبید
مرسی به من سر زدید
با اینکه میزبان زیاد خوبی نبودم خوشحال میشم دوباره بیاید
موفق باشی
خداحافظ
باران

 
At July 28, 2005 at 3:03 PM, Anonymous Anonymous said...

salam be Shoma doste aziz o mehrabonam .... ghalame zibaii darid , kheili harfa toye har kodom az kalamehaton nahoftast ... mohem residan be on mafahime ... merci ke behem sar zadid va khoshhalam az ashnai ba shoma o bloge porbareton ... shad zi , Mehr afzooN ... va ta baed dar panahe HAGH !! @};-

 
At July 28, 2005 at 3:09 PM, Anonymous Anonymous said...

درود به شما خوشحال می شم به من سر بزنيد شايد ارزش داشته باشه منتظرم ببينمت

 
At July 28, 2005 at 8:09 PM, Anonymous Anonymous said...

نباید میذاشتی بره!

 
At July 28, 2005 at 8:43 PM, Anonymous Anonymous said...

فاطی جون من عشق را میخواهم اما نه در قفس زیرا عشقی که در قفس شود بوی مرگ به خود میگیرد

از نظر بقیه دوستان هم ممنون

 
At July 29, 2005 at 9:20 AM, Anonymous Anonymous said...

تو خودت آخر عشقی بدجنس :
باغبونی


واسۀ گلهای باغم

تو خودت

... اِند کلام عاشقونه

باز بگو دوستت دارم

...بیا سراغم

 
At July 29, 2005 at 9:30 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام دوست جون ... شعرت خيلي خوشگل بود واسه كي بود راستشو بگو

 
At July 29, 2005 at 10:58 AM, Anonymous Anonymous said...

اگه کسی این شعراتو ببره درسته باتو هم فریاد شده ولی این حرفا فقط حرف دله یه بدجنسه مهربونه وبه هیچکس دیگه اصلاً نمی یاد
آقا ما کلی زور زدیم یه حرف درست وحسابی بنویسم اگه این یکی کامنتم هم زیاد باحال نشد ببخشید دیگه
پیام های با حال گذاشتن فقط کار یه بدجنس مهربونه
من آپدیت کردم
خواستی یه سر بزن

 
At July 29, 2005 at 1:18 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام شرمنده بخداااااااااااا خیلی شرمنده ایشالا بعدا جبران میکنم من همی الانش هم مسافرتم به خاط غم از دست دادن پسر خالم . روز مادر و زن که گذشت رو تبريک ميگم همچنين ميلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) منم با اينکه همين الان هم مسافرتم ولی با اين حال اپ ديت کردم منتظر حضور پرشورت هستم . هميشه سبز و مهربون بمونی و سبد زندگيت مملو از شکوفه های عشق و شادی . در پناه حق

 
At July 29, 2005 at 4:07 PM, Anonymous Anonymous said...

salam
khaste nabashid
matne ghashangi boodesh
mesle webloget
migam aziz man avalin bare injam
khasati be man ham yek sar bezan
khoshhal misham aziz

 
At July 29, 2005 at 8:51 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام خوبی
خیلی جالب بود
تنها اومدم
ولی تنها نرفتم

 
At July 30, 2005 at 5:52 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام خوبی؟ خوش میگذره؟ دفتر عشق.. دفتر عاشقان آپدیت شد... منتظرم.. شاد و پیروز باشی. در پناه حق........

 
At July 30, 2005 at 12:15 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام مرسی که از وبلاگم بازدید کردی ممنونم وبلاگ خوبی داری موفق باشی همیشه

 
At July 31, 2005 at 5:51 PM, Anonymous Anonymous said...

salam, mamnoon ke behem sar zadi rasti up kardam , khoshhal midhab behem sar bezani .bye

 

Post a Comment

<< Home