Saturday, April 23, 2005

جنازه مقدس

هفته پیش برای تشیع جنازه پاپ رهبر کاتولیکها رفته بودم و از قضا در آن فضا جای بنده بین رئیس جمهور خاتمی و آقای موشه (موسی) کاتساف رئیس جمهور اسرائیل بود و آقای خاتمی توی اون فضای تقریبا تاریک عینک دودی زده بود و من خودم از مشاور آقای کرزای رئیس جمهور افغانستان که توی گوش آقای بوش رئیس جمهور عراق زمزمه میکرد شنیدم که میگفت واسه این عینک زده که سیاهی زیر چشماش دیده نشه آخه تریاکی شده.البته اگر فردا شایع شد که خاتمی معتاد شده تقصیر من نیست و اگر فردا این ملت غیور و مسلمان یزد و رئیس جمهور دوست دراین سال همبستگی ملی گول این منافقان را خوردن و ریختن توی خیابون و تجزیه طلب شدن تقصیر این آقای کرزای و مشاورش هست که کمکهای چند میلیون دلاری مردم محروم ایران را که از جیب خلیفه بدست آورده را میگیرند و بجایش کمکهای میلیونی مردم محرومتر افغانستان را به صورت لوله های خوشبوو خوش دود به جیب دلالان بر وزن حاکمان میریزن که بعداز تقسیم بین ملت قسمتی هم به آقای خاتمی رسیده ( اشتغفرالله)ه
راستی سران بعضی از این کشورهای اسلامی هم آمده بودند و جالب به این بود که همه اشان تفریبا شبیه هم بودند. همگی شکمهایی گنده داشتن که نشانه کم خوریشان هست آخه من دیدم که کسانی که غذای کامل گیرشون نمیآد شکمهاشون باد میکنه مثل آقای شاهرودی ( اشتغفرالله ) و همگی عبایی یا چادری بر دوش و امامه ای یا روسریی بر سر و صورتهایی نتراشیده واخمو ( بجز سید خندان خودمون ) البته بعضی از آنها هم ظاهری شیک داشتن مثل بشار اسد رئیس جمهور سوریه ولی چه فایده چون خر همان خر بود فقط جلش عوض شده بود و از همه جالبتر اینکه جنازه هم از نظر لباس و ظاهر و مخصوصا شکم شبیه همین امامان و رهبران مسلمین بود ( اشتغفرالله )
این موضوعی را که برایتان تعریف میکنم شاید باور نکنید و شایدم آقای رئیس جمهور با آن خنده خر کنش بعد از خواندن این نوشته همه چیز را تکذیب کند اما قسم به خاک بابام و به چاک سینه عمه ام که از غصه رای نیاوردن آقای رفسنجانی جرش داد و دیگه هم نخ و سوزن گیرش نیامد که آن را بدوزد و همه میتوانند این عشق نهفته به آیت الله رفسنجانی را بر اندام و نیمه سینه های خوشتراشش ببینند (چشم شیطان و نامحرم و دشمنان رفسنجانی کور ) دارم راست میگم در حین گریه و زاری که منِ بی مذهب و بی خدا راه انداخته بودم برعکس بقیه که اصلا به اونجاشون هم مهم نبود که پاپ مرده و فقط برای قدرت نمایی آمده بودند احساس کردم که دارند با باسنهای مبارک بنده ور میروند " آخه این موضوعات در کلیساها عادی هست البته در حوزه های علمیه را نمیدانم چون بنده هنوز مفتخر نبوده ام که به حوزه هم سری بزنم " از یکطرف دلم میخواست از جا بپرم و داد و هوار راه اندازم که سر پیری ناموسم داره بر باد میره و از طرف دیگر به خاطر شخصیت و تقدس جنازه دندون روی جیگر میگذاشتم و تحمل میکردم اما دلم میخواست که بدونم که آقا خاتمی هست یا این آقا موشه هست که دنبال سوراخ موش میگرده.
خدا پدر سامسونگ را بیامرزه با این تلفنهای دوربین دارش چون تلفنم را درآوردم و با خنده و عشوه های خرکی آروم به پشت باسنم بردم و یک عکس مخفی گرفتم" مثل عکس مخفی از باسن دخترهای ایرانی" که خدا به هیچ بنده با مذهب و بی مذهبی مثل من روز بد ندهد چون توی عکس هم دست خاتمی با آن انگشتر مقدسش بود و هم دست موشه و هم یک دست سومی بود که بعدا فهمیدم دست بشار اسد بوده .
خلاصه اینکه یک نفر شیر ناپاک ( استرلیزه نشده ) خورده شایع کرده که این سه نفر با هم دست دادن باید بگم به جد مادریم زرتشت و جد پدریم استالین قسم که همش دروغه و اینها میخواهند چهره خندان رئیس جمهور را خراب کنند و به جناح اصلاح طلب ضربه وارد کنند ( من که امروز خیلی اصلاح شدم) و باید بگم که باسن مبارک بنده شاهد عینی هست که اینها اصلا با هم دست ندادند و فقط احتمالش هست که در حین مالوندن باسن بنده اتفاقی دستشون به هم خرده باشد ( اشتغفرالله )ه
( اگر بژای استغفرالله گفتم اشتغفرالله اژ تاشیرات کمال و ژمال و دشت همنشینِ گرامی آقای خاتمی هشت )
با رنگ تریاکی نوشتم

16 Comments:

At April 23, 2005 at 5:11 AM, Anonymous Anonymous said...

دیشب رویایی داشتم:

خواب دیدم بر روی شنها راه می روم

همراه با خود خداوند.

و بر روی پرده شب

تمام روزهای زندگیم را ما نند فیلمی می دیدم.

همان طور که به گذشته ام نگاه می کردم

روز به روز از زندگی را

دو رد پا بر روی پرده ظاهر شد

یکی مال من و یکی از آن خداوند.

راه ادامه یافت تا تمام روزهای تخصیص یافته

خاتمه یافت.

/سلام/منم آپم ومنتظر/موفق باشيد

 
At April 23, 2005 at 5:12 AM, Anonymous Anonymous said...

خیلی جالب بود/موفق باشید/جرات می خواهد

 
At April 23, 2005 at 5:49 AM, Anonymous Anonymous said...

والا دروغ چرا ما که خودمان آنجا نبودیم که به چشم خودمان ببینیم کسی به شما انگشتی یا آسیبی رسانده باشد ولی با شرایطی که ازفیزیک بدن شما می دانیم بعید هم نیست آقایان محترم یا بهتر بگوئیم محترمه شما را انگشت کرده باشند. ولی اینکه آقای خاتمی نازنین در این کارشراکتی داشته باید ( اینجاست که باید بگوئید استغفرالله ) ایشان به هیچ عنوان نمی توانسته در این امرخیر شریک باشند. یعنی می دانید اصلآ دوراز ایشان . مگر در مملکت ما و بخصوص فیضه کم هستند کسانی که بتواند باسن محترمشان به وسیله ایشان متبرک شود، آنوقت ایشان از همه چشم می پوشند، آخر می دانید که تریاک رمقی برای این احوالات برای کسی نمی گذارد، حالا بشار و کیک نظری داشتند خدا می داند شاید تریاک خوب نصیبشان نمی شود.

 
At April 23, 2005 at 6:26 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام دوست عزیزم -مرسی که خبرم کردی.واقعا مطلب ظریفی بود .میدونی من خیلی خوشم میاد وقتی می بینم اشخاص به مسائل نا زکتر از مو تو جه می کنند.راستی مرسی که لینکم رو گذاشتی.میدونی من متاسفانه بلد نیستم لینک بزارم.و از یکی از بچه ها کمک میگیرم.ولی اونم نمیدونم چرا تاز گیها با من قهره و دیگه بهم سر نمیزنه.فکر کنم از این همه لینکی که بهش میدم تا برام بزاره ناراحته.به همین جهت هم لینک یه سری از بچه ها رو نتونستم بزارم.ولی وقتی کسی رو پیدا کنم که بتونه این کار رو برام بکنه حتما لینک شما رو هم بهش میدم.مرسی که اینهمه به من لطف داری....

 
At April 23, 2005 at 9:20 AM, Anonymous Anonymous said...

دوستت داشتم روزي ، زيرا شبيه خودت بودي نه كسِ ديگر/گريه ام ميگيرد امروز كه مي بينم نه شبيه خودت هستي نه كس ديگر.... سلام ممنون از حضورت بازم منتظرت هستم شاد باشی

 
At April 23, 2005 at 5:38 PM, Anonymous Anonymous said...

man chocosoes hastam.
khosham oomad va kheyli khandidam.

 
At April 23, 2005 at 11:01 PM, Anonymous Anonymous said...

نچ نچ نچ این حرفای بد بد چیه نوشتی نمیگی بچه میاد و میره

 
At April 23, 2005 at 11:05 PM, Anonymous Anonymous said...

پس چرا اسممو ننوشت اون بالا

 
At April 24, 2005 at 1:10 PM, Anonymous Anonymous said...

azize dele baradari ..........
agar in aghayan be sarkar dast miressoondan ke alan baraye sarkar hah........... nemimand .magar az hale melathaye in keshwarhaii ra ke zekr kardid bikhabarid ? baba in bichareha pareh shodan jaye tarmim ham nist , aghayan khastand az aftere sarkar faghat souee estefadeh siyasi bebarand.lagan talaye aziz ki gofte ke taryak az hal mibareh? pas aghayan ya dar asare taryakhaye senatori haleshoon khoshe ya hamsayegane mobarezi darand ke too khane harkodameshoon 7 -8 -10 ta bache ghad o nime ghad lool mizane .
khoda barekat be kamarashoon bedeh.
hazrate khatami ham ke nazar kardeh emame yekdaste poshtesh harf dar nemiyadchon emam bi dast poshteshoonan.
ghorboone khoda beram ba in hemayathaye shirish ke adam ra az khodesh ham barmigardoone che beresse az din o mazhab.paydar bashi edame bedeh hamejoure bahatam va agar khasti bekhateret joloye goolle ham miram vali mobarezat roo be hich onvan tark nakon

 
At April 24, 2005 at 1:52 PM, Anonymous Anonymous said...

شما دوتا خوب تو خارج از کشور هرچی دلتون می خواد می گین و انوقت انتظار دارید این حقیر یعنی لکن طلا جواب بدم . خیلی هم خوشم می آید البته بعضی ها در نوشته ها به نکاتی از مونازک تر اشاره می کنند که شما نوشته اید ولی فکرش را نمی کردم کسی به شما از عقب السغفرالله ...... از مونازک تر باشد

 
At April 24, 2005 at 3:35 PM, Anonymous Anonymous said...

خیلی دوست دارم بدونم که شما لگن خودتان طلا هست یا که لگن حمامتان؟ البته امیدوارم که لگن خودتان طلا باشد تا این سه نفر دست از لگن بنده بردارن و لگن شما را نوازش کنند

 
At April 24, 2005 at 5:55 PM, Anonymous Anonymous said...

man mordam az in lux bazi shoma dota .man ke az aval goftam gardanam dar moghabele shoma dota az moo ham nazoktareh. lagan tala ke khodam ghorboone talaiihash beram man ke hamejoure elam kardim va emza ham midim ke man tarafe shoma ra daram ,vali azize behtar az janam bavar kon man harchi begam az ghalbam miyad va agar invare abam faghat be hamin dalile va piye marg ra be tanam malidam vali ezraiile madar be hava ham az man farariye, doostan ham inghadr ba mohebatand ke mikhan man zajre doonya ra bebinam va rahat nasham vasse hamin 2,5 melion tomane 21sale pish kharje in sare bighabele haghir kardan ke in bandeh naghabel betoonam delam ra be shoma dota lagan dooste mohtaram bedam va koochikitoon ra konam.man iran ham ke boodam hamin faryad ha ra zadam va baz ham agar biyam bazam sar midam. chakeram

 
At April 24, 2005 at 9:37 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام دوست عزیز من الان خیلی دلم چایی می خوادمنتها همراه با خرما بدون چاشنی سیاست.

 
At April 24, 2005 at 9:44 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام خوبی ممنون از اینکه بهم سر زدی.وبلاگ زیبایی داری.من آپ هستم خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی

 
At April 25, 2005 at 1:44 PM, Anonymous Anonymous said...

بدجس جان لگن من نه تنها طلاست دندانهايم هم طلاست و موهايم طلائي و قلبم به اندازه طلا سرد وزرد كه خوشبختانه ديگركسي رغبت به دست زدن ندارد و برهمين اساس هم هست كه اين آقايان از جاهاي شما كه در كمال تعجب تااين سن وسال ماشالله جشم حسودان كور و به گفته دوستتان از مو زنازك تر است دست مي زنند انشالله كه ميمون و مبارك است اين متبرك باسن محترم نوش كامشان . راستي من را به خاطر بسپار كه من هم مردني هستم

 
At April 27, 2005 at 1:39 PM, Anonymous Anonymous said...

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم
همه تن چشم شدم خيره به دنبال تو گشتم
شوق ديدار تو لبريز شد از جام وجودم
شدم آن عاشق ديوانه که بودم

 

Post a Comment

<< Home