Monday, May 02, 2005

عشق و دیوانگی

من همیشه با شعر نوین حال میکنم اما اینبار تمام سعی خودم را کردم که احساس خودم را با شعر نوین بیان کنم اما ناخودآگاه قافیه ها به کمکم شتافتند

"عشق و دیوانگی"

گر سوی من روان شوی
سوی تو من دوان شوم
گر به رهم تو رو کنی
در رهت من خزان شوم

گر تو به کوی من شوی
به پیشت من فدا شوم
گر تو به مسجد بشوی
به بامش من اذان شوم

گر تو به خانقاء روی
چو شمع من فنا شوم
گر تو به دیر روی کنی
به جامت من شراب شوم

گر تو به خار قدم نهی
به پایت من چاروق شوم
گر عاشقان قبله شوی
به سویت من سجده شوم

گر تو شرر به پا کنی
در عشقت من شعله شوم
گر تو به آتشم کشی
به شعله من خندان شوم

گر تو به خنجرم زنی
به دل من فرهاد شوم
گر تو به سوی دل شوی
به چشمت من نظر شوم

گر به لبم بوسه زنی
در بوسه من جان شوم
گر تو به باغ در شوی
به گِردت من وزان شوم

گر تو به مجلس بشوی
به مجلس من رقصان شوم
گر تو شراب ناب شوی
به قطره من مستان شوم

گر به دلم تو خار شوی
به نیشت من آرام شوم
گر تو به شهر بت شوی
به دینت من کافر شوم

گر تو به من حکم کنی
به حکمت من به دار شوم
گر تو چنین خندان شوی
به مسلخ من چنان شوم

41 Comments:

At May 2, 2005 at 11:05 PM, Anonymous Anonymous said...

salam...tashakor babate inke be man sar mizanid...shere zibaye bod...sharmande be nazriton naresidam....movafagh bashid

 
At May 3, 2005 at 1:18 AM, Anonymous Anonymous said...

تو قصه نخور ایشون خودش خیلی راحت می تونه دست و سر و گردن و گرده و دل و پا بشکنه. تازه اگه فکر کردی حماسه هم لازم داری برات می نویسه. بعدشم مگه فکر می تونی از عهده ...

 
At May 3, 2005 at 4:41 AM, Anonymous Anonymous said...

salam...mamnoon ke miyayi oonvara... mozooe ghabilio ham khoondam..montaha nashod ke nazar bedam...

 
At May 3, 2005 at 4:42 AM, Anonymous Anonymous said...

yadam raft..sheret gahshang bood... oon comment payiniam man neveshtam...//leila//

 
At May 3, 2005 at 7:06 AM, Anonymous Anonymous said...

بد جنس عزیز سلام شعرت را خواندم خوب بود ولی به ویرایش بیشتری احتیاج دارد . البته ببخشید ا ظهار نظر می کنم شما خودتان استادهستید و ما مدادتان هم نمی شویم

 
At May 3, 2005 at 9:58 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام ....ممنونم از حضورت !!زندگي شايد آن لحظه مسدوديست كه نگاه من در ني ني چشمان تو خود را ويران مي سازد ودر اين حسي است كه من آن را با ادراك ماه و با دريافت ظلمت خواهم آميخت.........منتظرم سر بزن خوشحال می شوم .موفق باشی .

 
At May 3, 2005 at 10:34 AM, Anonymous Anonymous said...

به جای دسته گلی که فردا بر قبرم نثار می کنی امروز با شاخه گلی کوچک یادم کن .به جای سیل اشکی که فردا بر مزارم می ریزی امروز با تبسمی شادم کن .به جای اون متنهای تسلیت گونه که فردا در روزنامه ها برایم می نویسی امروز با پیام کوچکی خوشحالم کن .سلام ممنون از حضورت شاد باشی آپم و بازم منتظرت هستم

 
At May 3, 2005 at 11:13 AM, Anonymous Anonymous said...

salam
omidvaram haleto khob bashe
shere jalebi bood ... pas tabee sheram darid
vali matalebe tanzeton kheili jalebe

 
At May 3, 2005 at 11:17 AM, Anonymous Anonymous said...

rasti kompot vase chi ?

 
At May 3, 2005 at 2:49 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام
شعر قشنگی بود . آفرین . انشا الله که بهتر هم می شه . مرسی که بهم سر زدی . خوش باشی .

 
At May 3, 2005 at 3:57 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام دوست عزیزم-عذر می خوام هر چی گشتم کمپوت گلابی پیدا نکردم!در عوض برات کمپوت گیلاس آوردم!...شعر زیبایی بود.ولی با اجازه میخوام یه انتقاد کوچولو بکنم قافیه شعرت در بعضی قسمتها خراب شده بود.مثلا (فنا)با(اذان)هم قافیه نیستندو...به هر حال امیدوارم حالت بهتر بشه.پنجشنبه منتظرتم

 
At May 3, 2005 at 5:55 PM, Anonymous Anonymous said...

امشب می جام یـک منی خواهم کرد

خود را به دو جام می غنی خواهم کرد

اول سه طلاق عقل و دین خواهم کرد

پس دختر رز را به زنـی خواهم کرد

 
At May 3, 2005 at 5:55 PM, Blogger Badjens said...

آقا یا خانم .... من متاسفانه از نظر شما چیزی متوحه نشدم (تو قصه نخور ایشون خودش خیلی راحت می تونه دست و سر و گردن و گرده و دل و پا بشکنه. تازه اگه فکر کردی حماسه هم لازم داری برات می نویسه. بعدشم مگه فکر می تونی از عهده) لطفا کمی توضیج دهید

 
At May 3, 2005 at 5:58 PM, Blogger Badjens said...

تاج ماه خانم کسی که بدجنس هست در تنظیم قافیه ها هم بدجنسی میکند و به بزرگی شاعرانه خودتان ببخشید

 
At May 3, 2005 at 6:01 PM, Blogger Badjens said...

شیدا جان کمپوت برای من که از عشق دیوانه گشته ام و الان از تیمارستان این پیام را برایت میدویسم

 
At May 3, 2005 at 6:09 PM, Blogger Badjens said...

ژیلا جان راستش خودم هرچه دنبال کلمه دیگری گشتم نیافتم که نیافتم

 
At May 3, 2005 at 6:10 PM, Blogger Badjens said...

از دیگر دوستان هم ممنون که نظراتشون را نوشته اند و خواهند نوشت

 
At May 3, 2005 at 7:10 PM, Anonymous Anonymous said...

از تنزهایی که نوشتی خیلی خوشم امد چون در مورد واقعیات ناگفته ای هست که دیگران بی سر و صدا از کنارشان میگذرند و یا اینکه به خاطر مسائل شخصی سخنی در اینباره بر زبان نمی آورند

 
At May 3, 2005 at 8:31 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام دوست من خوبي..من به وبلاگ جديدم رفتم .خوشحال ميشم


..اگه بيايي..براي آدرس جديد به وبلاگم سر بزن ..باي

 
At May 3, 2005 at 9:06 PM, Anonymous Anonymous said...

badjense aziz dame sarkar garm
ke laaghal jorat kardi ke ghafiye ha ra baham joft va jour koni va yek sheer por ehssas biroun bedi shayad ke ahangeshan baham jour nabashad vali bayad khoondeshoun va fahmidesh, montazere karhaye ghashange badit hastam.
tarafdare webloget susu
khaheshan emza yadet nare ghabl az maarouf shodan

 
At May 4, 2005 at 8:42 AM, Anonymous Anonymous said...

mer30 ke be man sar zadi .nagofteh boodi kompoot batame chi doost daari?

 
At May 4, 2005 at 9:48 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام من اومدم اینجا آش بخورم اما مثل این که وقتش گذشته.ولی کمپوت گلابی رو برات آوردم.واقعا که وبلاگ لذیذیه!

 
At May 4, 2005 at 10:59 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام دوسته عزيزم متنه قشنگي بود
کمپوت گلابی رو برات آوردم ممنون خبرم کردی...
من حقيقت نگاتو ، توي لحظه هام شنيدم
روي پرهاي ستاره راز تنهاييي رو ديدم
تا مي آم با خلوت تو يه دمي آروم بگيرم
تو ميري ومن تو غربت دستات مي ميرم
من رو با سنگ غرورت توي آيينه ها شكستي
بدون اين قصه تلخ تو ، براي من

 
At May 4, 2005 at 11:16 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام . با عرض ادب و طهارت و تقديم كمپوت گلابي و يك خنده سركش بابت ماجراي ممدعلي خان . دست به قلمت خوبه و فكر ميكنم در شعر آزاد موفق
تر باشي. شادكام باشي

www.mazaher2005.persianblog.com

 
At May 4, 2005 at 1:46 PM, Anonymous Anonymous said...

دوست خوبم سلام...ميدوني از كي ميامو نمي‌شه برات
پيام بزارم؟؟؟ خلاصه ...شعرت كه خوب بود..بدجنس مي‌خواستي
الكي مارو تو خرج بندازي؟؟؟ ميگم همينجوري ادامه بدي بهتر هم
ميشه...بعدشم آخرين قسمت قصه‌ي عشقو نوشتم...زودي بيا
كه منتظرتم...شاد و موفق باشي دوست من

 
At May 4, 2005 at 5:28 PM, Anonymous Anonymous said...

بدجنس عزیز سلام
شعر قشنگتون رو خوندم
خیلی ممنون که همیشه به یاد مایی
از بلاگ گروه جدیدمون حتما بازدید کنید
مرسی - فعلا بای

 
At May 4, 2005 at 9:53 PM, Anonymous Anonymous said...

از آمدن و رفتن ما سودی کو

وز تار وجود عمر ما پودی کو

در چنبر چرخ جان چندين پاکان

می سوزد و خاک می شود دودی کو

 
At May 5, 2005 at 4:21 AM, Anonymous Anonymous said...

گر تو به من حکم کنی
به حکمت من به دار شوم
گر تو چنین خندان شوی
به مسلخ من چنان شوم

 
At May 5, 2005 at 7:59 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام خوبي؟. دفتر عشق آپديت شد.... منتظر حضور سبزت هستم.... شاد باشي و پيروز. يا حق....../ همزاد كسي است كه با او احساس عميق پيوند ميكنيم گويي راز و نياز بين ما ، نه حاصل كوششي ارادي كه ثمره موهبتي آسماني است. اين گونه پيوندي براي روح چنان ارزشمند است ، كه بسياري گفته اند چيزي با آن برابري نمي كند!!!

 
At May 5, 2005 at 9:16 AM, Anonymous Anonymous said...

من لینکت روگذاشتم ولی تا پرشین بلاگ نشون بده طول میکشه ...

 
At May 5, 2005 at 11:14 AM, Anonymous Anonymous said...

بد جنس خان سلام من یک دوره آموزشی برای آقایان گذاشته ام که البته هر چند که شما آقای آقایان هستید احتیاجی به این دوره ها ندارید ولی می تونید از مطالب آن برای آقایانی که هنوز این دوره رو نگذرونده اند تعریف کنید. مثل اینکه ضربه سختی به بعضی از آقایان خورده که برام کامنتی در این خصوص نمی نویسند.

 
At May 5, 2005 at 3:43 PM, Anonymous Anonymous said...

salam , khobi ? mamnoon ke behem sar zadi ,bazam az inkara bekon lhoshhal misham . rasti sheret jaleb bood .

 
At May 5, 2005 at 10:14 PM, Anonymous Anonymous said...

اونی که یه عمره ایستاده منم /اونی که واسه ی تو جون داده منم / واسه مردم تو غمش شاده منم/اونی که تو این شهر به این بزرگی کسی پیشش نیست منم /وقعا شعر عالی بود ممنونم که بهم سر زدی بازم منتظرنوشته های بعدیت هستم
/ولی ببخشید که دیر شد این وبلاگت بامن نمی ساخت نمی تونستم کامت بزارم/موفق باشی

 
At May 6, 2005 at 11:07 PM, Anonymous Anonymous said...

__________,-~-. _.--._.-~-, _______
_________/ .- ,'_______`-. \______
_________\ /`__________\'/______
_________ /___'a___a`___\ ________
_________|____,'(_)`.____ |______
_________\___( ._|_. )___ /_________
__________\___ .__,'___ /__________
__________.-`._______,'-.__________
_____,'__,'___`-'___`.__`._______
_______/___/____V_____\___\____
_____,'____/_____o______\___`.___
___,'_____|______o_______|_____`._
__|_____,'|______o_______|`._____|
___`.__,'_.-\_____o______/-._`.__,'__
_________/_`.____o____,'__\_______
__.""-._,'______`._:_,'_______`.,-"".__
_/_,-._`_______)___(________'_,-.__\
(_(___`._____,'_____`.______,'___)_)
_\_\____\__,'________`.____/___/
"Most people come into our lives and quickly leave. It is the special few that come in and leave a footprint in our hearts. and we are forever changed.
These are our *F*R*I*E*N*D*S*!"

 
At May 7, 2005 at 8:27 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام دوست بد جنس من-من پنجشنبه ها آپ میکنم.این پنجشنبه شما نیومدی.کجایی؟وبلاگ من بدون نظرات زیبای شما لطفی نداره.بهم افتخار میدی؟ منتظرم...

 
At May 8, 2005 at 1:10 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام. بابا من هيچوقت موفق نميشم برات كامنت بذارم نميشه اين مسئله رو راحتتر كني. چون من هميشه نوشته هاتو ميخوونم و دلم ميخواد روش نظر بذارم.موفق باشي.

 
At May 8, 2005 at 11:41 AM, Anonymous Anonymous said...

دوست خوبم سلام...ممنون از حضور سبزت و متن زيبايت...در ضمن لينكتم قرار دادم...به روز شدي خبرم كن...شاد باشي دوست خوبم

 
At May 8, 2005 at 7:55 PM, Anonymous Anonymous said...

salam mehrabo0n mer30 ke miyay pisham ziba bo0d manam ba sheraye inj raghami hal mikonam (cheshmak) shab khosh

 
At May 8, 2005 at 7:56 PM, Anonymous Anonymous said...

salam mehrabo0n mer30 ke miyay pisham ziba bo0d manam ba sheraye inj raghami hal mikonam (cheshmak) shab khosh

 
At May 9, 2005 at 4:01 AM, Anonymous Anonymous said...

معلومه کجائی ؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

 
At May 9, 2005 at 8:49 AM, Anonymous Anonymous said...

salam aziz..mer30 ke behem sar zady....vebloge khob o jalebi dary....tarahish ham sadeh va ghashangeh....bazam az oon vara bia...bye bye!

 

Post a Comment

<< Home