Wednesday, May 18, 2005

موشی

سلام به بچه های کوچولو از هر سن و سالی البته اینم بدونید که من همه را بچه میبینم و خودم یک دختر ناز و مامانی هستم که دیگر بچه نیستم و خیلی هم خوب غذا میخورم و به همین خاطر تپلی هستم با لپهای گل گلی ولی خوشگل و کپلی. رنگم عین برف سفید و دمم سیاه و یک خال خوشگل هم توی صورتم هست که تمام صورتم را پوشونده. به همین خاطر خیلی از موش موشکهای پسر خاطرخواه من هستند و هر روز از مدرسه تا خونه دنبالم راه میآیند و گاهی هم حرفهای عاشقانه به من میگن و یا نامه به من میدهند. وای که چقدر نامه دارم و فقط خدا کنه که مامانم نفهمه
راستی تا مامانم خونه نیست میخوام براتون یکی از نامه ها را بخونم و فقط خوب گوش کنید
هیسسسسس لطفا فقط گوش کنید

تپل خانوم سلام
آه چه بگویم که عشقت مرا دیوانه کرده هست و تو هر روز با عشوه هایت مرا تا دم در انبار پنیرها میبری و گرسنه بر میگردونی و وقتی در لحظه های تنهاییم به تو تپل خانوم فکر میکنم تو برایم قطعه پنیری دست نیافتنی میشوی که این دل گرسنه از عشق من دیگر تاب و توان برایش نمیماند و در التهاب عشق موشی ( خدایی ) تو حتی حاضرم خودم را به چنگال پیشی بسپارم تا از این ملالی که وجودم را میسوزاند خلاصی یابم
امضا: موشقلی

اینم یک نامه دیگرکه خیلی شاعرانه هست

آه ای الهه کپل من
آه ای سپید برفی
آه ای لحظه های گرسنگی
آه ای خوشمزه پنیر
آه ای همیشه عشوه
آه ای گلوله خمیر
آه ای ندیده پیشی
آه ای همیشه موشی

امضا: نیما موشیج

اینم یک نامه دیگر که امروز با پست برام اومده و هنوز نخوندمش

موش موشک خوشگل من
لذیذک خِپل من
اگر به چنگت بیارم
یدونه پشقاب بیارم
چاقو و چنگال بردارم
پنیر کنارت بذارم
به نون فیت فیت بگم
به استخون اَخی بگم
کنارت زانو بزنم
چنگالامو تیز بکنم
دندونامو لیس بزنم

...................


وای من دیگه نمیتونم بخونم آخه این نامه بوی پیشی میده و دیگه فضای خطرناکی بوجود آمده و احساس میکنم که دارم خورده میشم پس تا سر و کله جناب سرخپوش پیشی با صورت بی ریش پیدا نشده فراررررررررر
خِپل = چاقالو

18 Comments:

At May 18, 2005 at 9:11 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام موش موشک من با یک پرس پنیر سفارشی آمدم سراغت و گفتم زنبیلم را بگذارم اولین نفر که گربه های دیگه جایم را نگیرند. هر چند که می دونم پیشی های فراوونی بعداز من می یان توی این صف که البته می دونم براشون دعوت نامه موشکی می فرستی ولی خوب چکار کنم که دلم برای یک لقمه چپ کردنت پر می زنه

 
At May 19, 2005 at 6:02 AM, Anonymous Anonymous said...

از آشنایی با شماخوشوقتم آقای نیما موشیج! من با دست پر اومدم با پنیر لیقوان!ولی مثل اینکه خودت به اندازه کافی پنیر داری.....
مرسی که اومدی طبق معمول کامنتت واقعا منو شاد کرد.خیلی کامنتات جالبند.حرفات عالیه من کلی کیف میکنم.با زم آپ کردم تو رو جون اون پنیرت زود بیا!راستی لینکتم به زودی میزارم.دیگه اشک نریزی ها.

 
At May 19, 2005 at 3:19 PM, Anonymous Anonymous said...

salam , mosh moshak, khobi aziz . jaleb bood va mvafagh bashi

 
At May 19, 2005 at 3:19 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام/نمی دونم منم باید ÷نیر بیارم یا نه/موفق باشید

 
At May 19, 2005 at 6:19 PM, Anonymous Anonymous said...

miou miou moush moushakam
naz nazakam khoshgelakam
sefidakam shembelakam
biya beshin pishe khodam
doustamounam khabar konam
ye loghmee chapet konam

 
At May 19, 2005 at 6:33 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام دوسته عزيزم من با دست پر اومدم با پنیر مطلبتون هم جالب بودممنون از حظورت موفق و پيروز باشي ممنون خبرم کردی...
اگر خواهم غم دل با تو گويم،جا نمی يابم
اگر جايی کنم پيدا،تو را تنها نمی يابم
اگر تنها تو را يابم و جايی هم کنم پيدا
زشادی دست و پا گم می کنم خود را نمی يابم

 
At May 19, 2005 at 6:45 PM, Anonymous Anonymous said...

قبل از هر سخنی از دوستانی که ناشناخته نظر میدهند ممنونم و ایکاش میدانستم چه کسانی هستند تا به عنوان تشکر تحویل مامورهای اطلاعات میدادمشون .... هاهاهاهاهاهااااااااا البته از تمامی دوستان ممنونم و لطفا به ناشناخته ها حسودی نکنید چون شما را نیز تحویل خواهم داد ... هاهاهاهاهاهااااااااا

 
At May 19, 2005 at 9:40 PM, Blogger salomepishi said...

mooshi!!! mikhorametaaaaaaaaa
man pishiam!!!

 
At May 21, 2005 at 2:59 AM, Anonymous Anonymous said...

آهای یکی کمکم کنه اینجا یکدونه پیشی آمده و میخواد منو لخوره ... کمممممممممکککککککک مااااماااانننن .... چه شکل و قیافه ای هم داره .... الفرارررررررر

 
At May 23, 2005 at 6:13 AM, Anonymous Anonymous said...

مرا کسی نساخت خدا ساخت/نه آنچنان که کسی می خواست/که من کس نداشتم/کسم خدا بود کس بی کسان/سلام دوست عزيز/من آپ کردم ومنتظر حضور گرمتون هستم/موفق باشيد/

 
At May 23, 2005 at 2:30 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام
مطلب قشنگی بود . با اینکه بدجنسی ، اما خوب می نویسی . خوش باشی

 
At May 23, 2005 at 2:32 PM, Anonymous Anonymous said...

آدرسو یادم رفت . بای

 
At May 23, 2005 at 10:43 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام بازم خوب بود . امروز حوصله زیاد حرف زدن ندارم . همیشه سبزو مهربون بمونی و دوستیت با کسانی که از صمیم قلب دوستشان داری سبزو پایدار بمونه . راستی من آپ کردم . کامنت خدا سر بزن

 
At May 24, 2005 at 12:33 PM, Anonymous Anonymous said...

بد جنس جان سلام
از این که همیشه به یاد مایی ممنون

تو از بهترین و با صفا ترین دوستی منی
خوشحالم دوستی مثل تو دارم

از پایگاه جم سافت هم بازدیدی داشته باش
http://jamsoft.blogfa.com

از تالارهای فارسی جی.ان.تو.دی هم بازدید بکن
http://jn2d.co.sr
یا
http://jn2d.ostadsh.com

موفق و سربلند باشی
- جی.جی -

 
At May 24, 2005 at 9:28 PM, Blogger salomepishi said...

dar boro vaella mikhorameta!!!!

 
At May 25, 2005 at 9:18 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام کوچولو !
چطوری ؟ خوبی؟ ن شدیدا و جدا به شما اخطار می کنم که عناوین کوچولو،موچولو و مانند اینهادر اختیار و انحصار اینجانب می باشد و هرگونه استفاده ار اونها ممنوع م ی باشد.. یک گربه می فرستم تا این موش رو بخوره..
هر که هستی موفق باشی
www.dezchild.blogfa.com

 
At May 26, 2005 at 6:12 AM, Anonymous Anonymous said...

salam badjens jan....shere jalebi bood....rasty fek konam to kheyly be moosh va panir alagheh dary....na? ...omidvaram movafagh bashy.....update kardam...sar bezan behem...bye!

 
At May 26, 2005 at 2:13 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام ببشخید من دیر رسیدم می دونی آخه این وبلاگت با من مشکل داره هر کاری می کردم باز نمی شد تا اینکه الان شانسی باز شد /مطلب خیلی بامزه وقشنگی بود موفق باشی بازم منتظرت هستم یعنی منتظر آپه بعدیت هستم* میومیو *

 

Post a Comment

<< Home