Wednesday, May 03, 2006

« این چه رازیست؟ »

با سلامی دوباره به تمامی دوستان
آعازی دوباره بعداز غیبت کُبرایی

تقدیم به او که دلم از آن اوست
اگرچه با من نیست
********
این چه چشمیست؟
آه ه ه ه ه!!!!!؟
چه نگاهی مرا می شاید
که شاید
میباید
این چنین خیره به چشمان تو حیران آیم

این چه لبیست؟
آه ه ه ه ه!!!!!؟
چه سرابی مرا میخواند
که میباید
شاید
این چنین بوسه ز لبهای تو پنهان دارم

این چه ابرویست؟
آه ه ه ه ه!!!!!؟
چه دلی مرا میدارد
که میباید
که می شاید
اینچنین به تیر کمانش به مسلخ ره گذارم

این چه لبخندیست؟
آه ه ه ه ه !!!!!؟
چه گناهی مرا می باشد
که می شاید
و می باید
اینچنین جان به دام خواستنش فنا باشم

این چه کسیست؟
آه ه ه ه ه!!!!!؟
چه شعله ای مرا میسوزاند
که میشاید باید
که میباید شاید
اینچنین حویشتن خویشم را خاکستر سازم

27 Comments:

At May 3, 2006 at 4:37 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام بر مهربان ترین بد جنس جهان ... نمی دانی چقدر از دیدن کامنتت خوشحال شدم ... بعداز مدتهامنزل مرا گل باران کردی ... قدم رنجه و قلم رنجه کردی نازنین دوست من .... انگار که تو را در این مدت می ساختند که اینچنین شعر ساخته و پرداخته ای سروده ای زیبا و دلنشین و مانند همیشه از جان برخاسته به جان نشسته ... هرگز فراموشت نمی کنم و هرگز فراموشم نکن

 
At May 4, 2006 at 5:33 AM, Anonymous Anonymous said...

salam merc ke be man sar zadi.
ويليام شکسپير ميگه : هميشه به کسي فکر کن که تورو دوست داشته باشه نه به اون کسي که تو اونو دوست داشته باشي

 
At May 4, 2006 at 3:18 PM, Anonymous Anonymous said...

Salam Doste aziz va khoShamadi Dobare ... Ziba boD ... ahhhhh , KaSh Mididam ChiSt anChe az CheShme to na omGhe VoJodaM JariiSt !! ... Ba behtarin areZoha ta hamiShe ... Shad bashiD o hamiShe Salamat gol .. Dar panahe HaGh @};-

 
At May 4, 2006 at 5:42 PM, Anonymous Anonymous said...

salam . dostanam shoma ra moarefi kardand . besiar ziba minegarid . omidvaram dostane khobi bashim man taze shoro kardam . lotfan mano be dostat moarefi kon.

 
At May 5, 2006 at 9:07 AM, Anonymous Anonymous said...

آه ..آه .. مرا می سوزاند شعله عشق اش ..

 
At May 5, 2006 at 10:03 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
مرسي بابت كامنتتون
به نظرم با هم بودن زياد مهم نيست مهم اينه كه دل آدما با هم باشه اون وقت هيچ فاصله اي نميتونه جداشون كنه.

 
At May 5, 2006 at 10:29 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام اونی که در دلت جا داره همیشه همراهته. همیشه در ازدحام مخملی احساست نفس می کشه . هر چند خودش ندونه.......
شعرات زیبا و دلنشینه ......موفق باشی
به من هم سر بزنید

 
At May 5, 2006 at 11:49 AM, Anonymous Anonymous said...

معلومه اين مدت که نبوديد پي عاشقي بودين!

 
At May 5, 2006 at 9:58 PM, Anonymous Anonymous said...

با سلامی بهاری به مملی بد جنس عزیز خوش آمدی... بهار آمدی حداقل تا بهار بعدی بمان ...بمان ببین چی پیش میاد..... شاید این چشم لبی پیدا کند... گوشی بشنود...و صدایی در اید.... موفق و پیروز باشی

 
At May 6, 2006 at 6:25 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام..نمیدونم چی بگم..فقط از خدا میخوام هر عشقی رو برای عاشفش نگه داره..و هیچ عاشفی طعم جدایی معشوقش رو نکشه..

بازگشت دوباره تون روتبریک میگم
و براتون آرزوی موفقیت میکنم

 
At May 6, 2006 at 8:33 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام دوست قدیمی

شرمنده شما هستم - منم مدتیه که نیستم!راستش قراره سایت بزنم ولی از قبل از عید مرتب به تاخیر افتاده!!منم چون در وبلاگ از بچه ها خداحافظی کردم و گفتم آخرین پسته دیگه روم نمیشه برگردم!!دعا کن سایتم زودتر حاظر بشه!راستی فقط لینک شما نیست که مفقود شده.خیلیها این گله رو از من داشتند.البته تقصیر من نیست چون لینکها رو من نذاشتم.اما مطمئن باش در سایت حتما حتما حتما لینک شما رو خواهم گذاشت.اونموقع هم یه یاد آوری بهم بکنی بد نیست....در ضمنمیبینم که از بدجنسی استعفا دادی./اینو از آه آه گفتنهات حدس میزنم!!/موفق باشی.برای آپ بعدیت هم خبرم کن.

 
At May 6, 2006 at 7:42 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام ممنون که خبرم کردی .. بسیار زبیا بود .. منتظر کارای قشنگتو.ن هستم ... آرزوی موفقست دارم براتون

 
At May 6, 2006 at 9:40 PM, Anonymous Anonymous said...

salam doste man.khobi?...mer30 az sar zadanet...va kheili khoshhalam ke bargashti....omidvaram ke dige gheibate kobra nadashte bashi va baghiyash soghra bashe...manam be rozam...sare zogh omadam didam u up kardi...(cheshmak)..khosh bashi.

 
At May 7, 2006 at 9:32 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام..اینکه اومدی خوبه ..اینکه می خوای دوباره اغاز کنی .. اونم با عاشقا نه ها !
منم تبریک !

 
At May 7, 2006 at 3:31 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام بدجنس عزيز خوبي؟ بالاخره بر گشتي شعرت قشنگ بود عکس قشنگي انتخاب کردي هر موقع آپ کنم خبرت مي کنم فعلا حو صله ندارم شاد باشي

 
At May 7, 2006 at 3:31 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام بدجنس عزيز خوبي؟ بالاخره بر گشتي شعرت قشنگ بود عکس قشنگي انتخاب کردي هر موقع آپ کنم خبرت مي کنم فعلا حو صله ندارم شاد باشي

 
At May 8, 2006 at 11:34 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام ...خوبی؟ چه عجب برگشتی...امیدوارم زود به زود آپ کنی....

 
At May 9, 2006 at 5:43 AM, Anonymous Anonymous said...

شايد لحظه اي کوتاه بتوني بخندي...لبخند بزن..هر چند کوتاه..هر چند دلت پر غصه اس..ولي بخند..شايد لحظه اي که لبخند رو لبته فراموش کني..دل دل دل درموندتو...
واي که چقدر دلت گرفته..اما اونو ببين ..مي خنده..شايد ندوني واسه چي..اما تو هم به خنده ي اون بخند..هر چند دلت پر غصه اس..
فکر کن..شايد همه چي مي تونست خيلي سخت تر از اين بشه..
هر چند دلت پر غصه اس..اما همه ي اينا هم مي تونه باعث لبخند تو بشه..لبخند بزن..از روي رضايت..خوشحال باش..هر چند لحظه اي کوتاه..
اما اشکاتو پنهون نکن..هيچ وقت..هر وقت دلت گرفت..هر وقت مثل الان دلت پر غصه شد..اشک بريز..گريه کن ..بدون واهمه..مثل من..تو خلوت خودت..
اما يادت نره که لبخند بزني..هر چند براي لحظه اي کوتاه..هر چند دلت پر غصه اس...

 
At May 9, 2006 at 5:43 AM, Anonymous Anonymous said...

salam khobi?
upam.

 
At May 9, 2006 at 8:59 AM, Anonymous Anonymous said...

مواظب سوختن خودت باش

 
At May 10, 2006 at 7:36 AM, Anonymous Anonymous said...

salam dooste azizam.khoshhalam ke bargashti.omidvaram dige nari.

 
At May 12, 2006 at 10:21 AM, Anonymous Anonymous said...

salammmmmm.... chetori toooo?.... baba koja bodi in hame modat? delemon vasat tang shode bod... khodaesh damet garm ke yade man bodi vaghan khejalatam dadi... man ke bish az had bimarefat bodamooo asan soraghi azat nagereftam :( ... sorryyyyyyyyyy. az man narahat nabashi yehooo... bad az in say mikonam tond tond behet sar bezanam yadet nare up kardi khabaram koni... Rasti sheret kheyliiiiiiiiiiii ghashang bod. shad bashi Mehrabon.

 
At May 12, 2006 at 3:48 PM, Anonymous Anonymous said...

تا بوده چنین بوده... تا هست همین ...

 
At May 14, 2006 at 12:20 PM, Anonymous Anonymous said...

salam
khoooobi?
behem sar nemizani??
zeshteh mardom chi migan?
behem sar bezan
bye bye

 
At May 15, 2006 at 10:55 AM, Anonymous Anonymous said...

Salam ... Bloge Jalebi Darid . Khoshhalam az Ashnayi2n Va Mamnoon Az Inke Sar Zadid . Bedrood.

 
At May 16, 2006 at 8:57 PM, Anonymous Anonymous said...

salam azizam khobi kheyli ghashang neveshty manam upam va montazere u pisham bia

 
At May 27, 2006 at 8:38 PM, Anonymous Anonymous said...

az del barkhaste ,
bar del neshinad

 

Post a Comment

<< Home